Delegacja do nowego oddziału za granicą

Mnóstwo firm w trakcie prowadzenia swojej działalności musi decydować się na delegowanie swoich pracowników. Niekiedy są to krótkie wyjazdy mające na celu załatwienie ważnych spraw związanych z klientami czy spraw związanych z firmą do jakiej przynależą. Mogą to być także wyjazdy w celu ukończenia szkolenia, a także uczestniczenia w istotnym zebraniu. Zdarza się ze zatrudniony delegowany jest za granice a same wyjazdy są nieco dłuższe niż jeden dzień. Kiedy firma otwiera nowy oddział za granicą i chce w wysłać tam swojego pracownika na kilka miesięcy musimy dokładnie znać własne prawa jakie nam przysługują. Wskazane jest w tedy zapoznać się z przepisami dotyczącymi delegowania pracowników zarówno jakie obowiązują nas oraz jakie obowiązują pracodawcę. By mieć pełne przekonanie że wszystko jest załatwione poprawnie oraz dowiedzieć się intersujących nas kwestii warto zajrzeć na stronę : dyrektywa 2014/67/UE
By móc korzystać ze swoich praw należy je najpierw znać.

Dodaj komentarz